You and me and a bottle of wine

Söndag igen, och jobb imon. En hel jävla vecka kvar tills det är fredag igen, döda mig!
I fredags åkte jag direkt hem till Paulina efter jobb, sen mötte vi upp Malin och drog till haket och käkade. Sen blev det en sväng till docken, hur mys som helst. Drog hem till Jocke efter det.
På lördagen var vi nere och gick en sväng på Råå och sen käkade vi en jävla massa kräftor. Somnade typ kvart i elva så det var en väldigt lungt lördag.
Idag har det inte hänt så mycket heller. Var ens väng på väla men hittade som vanligt ingenting, där är bara en massa tråkiga rea saker. Har mest tagit det lugnt och krängt negerbollar hela dagen.
Nu ska jag sova så jag är pigg på jobb imon, good night!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0