You and me belong together

Idag har varit en jävligt bra dag! Vet inte riktigt varför, men jag har varit på asbra humör hela dagen, inte allt för ofta jag är det liksom.
Kom hem från jobb för ett litet tag sen och gjorde mat direkt. Eller ja, kokade pasta och gjorde kall sås med creme fraiche och lite kryddor, och laxen var färdig stekt, så bara att värma den i mikron. Inte så svårt kanske, men när jag står framför spisen så kan fan allt gå åt helvet! Pastan kokade jag lite för kort tid och såsen smakade alldeles för mycket citronpeppar, men va fan, jag gjorde mat com gick att äta, helt jävla amazing ju!!
Nu ska jag samsuga hela huset sen hoppa in i duchen och sen blir det fan i mig lite OC på det. Sen kommer min Bibbakim och håller mig sällskap, har ju faktikst 11 månader idag, så congrats till oss!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0