För trött för att komma på rubrik

Då var det söndag igen, gillas inte. Fem hela jävla dagar kvar tills det är fredag igen!
Har hängt på festivalen typ hela helgen, käkat langos och våfflor, druckigt cider och lyssnat på Gyllene tider och Timbuktu, helt okej liksom!
Imon är det jobb igen, brann där i fredags så får se hur det ser ut där imon.
Familjen åkert ill Berlin imon och lämnar mig här hemma, verkligen skitschysst, vill ju också till Berlin!
Så jag ska klara mig själv här hemma ett tag, får se hur det kommer gå, laga mat är ju inte min starka sida precis. Hoppas iallfall att jag får sällskap av min fina man på kvällarna och nättern, gillar inte att vara själv ju!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0