4 Augusti

Igår efter jobb också jag hem till Jocke och där stod på maten färdig och väntade på mig, sjukt skönt och sjukt gott, det är ju tur att nån av oss kan laga mat!
Sov där och innan jag gick o la mig så tänkte jag kolla om jag verkligen hade satt igång alarmet, men pallade inte. Skulle verkligen gjort det för jag hade inte satt igång det. Som tur var vaknade jag av mig själv och fick lite smått panik först, men jag hann som tur var.
Nu är jag hemma och har en jävla huvudvärk, är för trött för att laga mat och funderar på att lägga mig i soffan och dö ett tag, så ska nog göra det nu!

Och grattis till mamma som fyller år idag förresten!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0