19 AUGUSTI

Stack driekt hem till Jocke efter jobb igår, glodde lite fotboll mitt ute i ingenstans i ösregn.
Sen kom jag på att det inte är sommartidtabellen som gäller på bussarna längre, och dom går ju inte alls lika bra nu som dom gjorde innan. Så fick gå upp och ta bussen mycke tidigare än vanligt, men vad gör man inte för att få sova brevid sin älskling?
Var svintrött när jag vaknade och ville bara ligga kvar och mysa i sängen. Drog till jobb och hade inte alls mycket att göra så dagen har gått långsamt. När jag kom hem satt Paui utanför och väntade på mig. Vi lagade lite mat, gjorde negerbollar, glodde film och snackade massa skit, myyys!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0