Only an angel could be so unusual

Har haft en bra helg, som alltid! Har sovit hos Jockis tre nätt och det bästa är fan att jag har somnat och sen sovit hela nätterna utan att vakna, så jävla gött. Har nog sovit i någon konstig ställnig för har asont i nacken, fan ont i hela kroppen nu när jag känner efter.
Vi var ute och letade påskägg igår, och jag är riktigt kass på att leta! 
Jocke stack och jobbade lite idag så jag drog hem och sen blev det en sväng till Väla. Hittade mig en tröja som fick följa med hem, men får slänga den i tvätten dirr för den lukar sjukt äckligt!
Nu sitter jag här och glor Pearl harbor på tv och kränger mitt påskägg.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0