Mysdag!

Drog in till stan vid ett tiden och träffade Malleballe! Käkade god lunch på Wayne´s där vi även blev uppraggade av en äcklig fransman som knappt kunde snacka engelska. Ville ge oss sitt visitkort och gå ut med oss, väldigt skum kille, så vi tog vårat iste och kutade iväg! Kollade runt i affärer och det slutade med att jag köpte en jeansjacka, en kjol och ett par trosor, var ju verkligen inte alls meningen att jag skulle shoppa idag!
Sen kom Fanny och då gick vi till Ebbas och fikade. krängde i mig tre kulor glass med grädde och sylt, så nu är jag äckligt mätt! Funderar på att gå en sväng i det fina vädret, om jag orkar resa mig dvs!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0