I wanna do something you can't imagine

Igår kväll sökte jag ett jobb, och sen typ vid tolv på natten får jag ett sms om att jag kan komma dit på något informationsmöte kl 15 nästa dag. Skulle jobbat till 16 idag, men man har ju en snäll chef så fick gå iväg tidigare. Mötte Malin och vi gick dit tillsammans. det verkade faktikst jävligt kul, så får hoppas att dom ringer tillbaka snart!
Sen blev det en fika, smoothie och kladdis. Paulina kom också. Var egentligen meningen att vi skulle köpa present till Malin, men det sket sig, dels för att hon var med, och dels för att vi fastnade inne på Scorett och sen provade vi en hel hög med kläder på H&M.
Nu ska jag tvätta bort allt äckligt sminka och sen ligga i soffan hela kvällen, sov som en röv inatt så är jävligt trött!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0