Can I take ya home, where we can be alone

Fuck vad trött jag är idag! Sitter hemma hos Jocke nu, jag var precis ute och gick med hunden en sväng, så lite piggare har jag nog blivit iallafall. Har sovit som en röv inatt, hade ändå druckigt och då brukar jag somna jävligt fort, men inte inatt.
Igår så klippte Fanny mig, det behövdes verkligen, såg ut som fan. Sen glodde vi lite fotboll efter det. Drog hem till Jocke igen och så körde vi ut till Vallåkra och grillade, drack vin och spelade spel, mycket mysigt.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan för jag har förjävla ont i ryggen, ska jobba imon och kommer ju dö om jag har såhär ont då!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0