Ullared

Igår var jag som sagt i Ullared. Hade knapt sovit nånting på hela helgen, så att gå upp kl 7 var inte kul! dock så vaknade jag 4.30 och kunde inte somna om, så jag var iförsig vaken redan, men ändå!
Klockan 8 kom Tessa och hämtade mig & syrran, var halvt sovande hela vägen upp o när vi var framme ville jag inte alls gå ur bilen o ut i regnet!
Inne på Ullare bvar det sjukt mycket folk som vanligt, alla trängs med sina vagnar och går in i varandra utan att bry sig om att säga förlåt.
En sak jag inte fattar är varför folk tar med sig barnvagnar och skrikande småbarn, blir ju bara skitjobbigt!
Vi var sjukt effektiva och var klara efter nån timme, så då dorg vi ut o käkade Burger king!
Efter ullared blev det in liten tripp upp till Göteborg för att täffa syrrans kille.
Gick runt i stan o väntade på att klockan skulle bli halv sex så vi kunde gå till resturangen där vi hade bokat bord.
Åt en massa tapas och en cider, var väldigt mysigt.
Sen fick vi skjuts i killens Porsche. Fick plats alla fyra, trångt som fan! När jag skulle ur den så snubblade jag, hade inte syrran stått där så hade jag nog trillat rakt ner i floden, eller Göta älv ssom paulina påpekade att den hette :P
Hade en väldigt lång dag, men riktigt kul!
Somnade halv elva och sov tolv timmar, det behövdes kan jag säga er!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0