trööött!!

Sitter här i Jockes säng. Han är och kollar på fotboll,men det pallade inte jag följa med på.
Ligger här och håller på att kissa på mig, pallar dock inte klä på mig o går ner till toan.
Hmm han ska nog få en toalett av mig i julkapp som han kan ha på övervåningen, hade varit asbra!
Och ja min facebook her levt sitt eget liv under natten o skickat massa skit till alla, fattar nadaaa!!
Varit vaken hela natten som vanligt, börjar bli jävligt trött på det nu!
Har suttit o googlat en massaolika sömntabletter, jag vill fan ha det så jag kan sova!
Nä nu börjar jag bli lite rastlös känner jag, får väl gå o kissa ;)

Got something to say?
Postat av: Anonym

hahah fan va du e lat :D

2009-11-29 @ 13:32:01
URL: http://fanzie.blogg.se/

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0