Le weekend.

Fredag: Åkte hem till Jocke vid halv fem, käkade lite pizza sen bar det av till Malmö med hela familjen kronberg för att se Svensson svensson, som var riktigt roligt!
Lördag: Jocke skulle upp och jobba klockan 9 så då satte jag mig i bilen och drog hem, fixade mig snabbt som fan sen stack familjen iväg till Halmstad, liste sådär småmysig lördags utflykt :p
Efter det så blev det bröllop. Ingen visste att dom skulle gifta sig utan alla trodde att dom var bjudna på inflyttningsfest, men så var inte fallet. Bröllopet var jättefint och jag började böla så fort brudparet kom in i kyrkan.
På kvällen körde jag hem till Jocke o sen körde Johannes oss alla hem till Martin. Fullt med folk, rövin, chips, dipp och massa snack. Jocke hade varit och kollat Rögle och var full som en kastrull och babblade på som fan om allt möjligt! Jag drack vin och hade helt glömt bort att jag skulle köra hem, så Vigge fick köra hem min bil o sen åkte vi tillbaka till jocke.
Söndag: Vaknade hos Jocke och sen kom Johannes och Vigge med Mc donalds till frulle. Vi gick en sväng på Råå julmarknad, mys pys, hade varit mysigare utan regnet som kom sen. Stack till maxi där det tog en jävla tid att bestämma vad vi skulle äta, så jag köpte en kycklingsallad. Sen hittade killarna ett gamalt nintendon från typ 1800-talet som vi spelade, skitkul.

Nu drar jag till arbetsförmedlingen, seeeyaaaaaaaaa


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0