BIO

Okej, nu är det verkligen konstaterat att jag inte har alla pommes på tallriken!
Var på bio med Paulina igår, jag hade bokat biljettar och när vi skulle hämta ut dom 
i automaten så funkade det inte, så vi fick stå i världens kö till kassan. När vi kommer 
fram så säger jag att det inte funkade i automaten, och hon bara nä det är för att du har 
bokat biljetter till igår kväll! Som tur var fanns det platser kvar, mycket bättre än dom vi hade
köpt från början. Så det löste sig som tur var och vi beöhvde inte betala nått extra.
Jag vet inte hur jag lyckas asså! Nästa gång får Paulina boka biljetterna!!


Got something to say?
Postat av: MP!

är inte detta SÅÅÅÅÅÅ typiskt dig? :)

2009-11-29 @ 19:46:24
URL: http://malinpaulsson.blogspot.com

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0