awesome weekend




Som sagt, har haft en väääldigt najs helg.
På fredan drog jag hem till Fänz, stressade som ett djur och hade tio min på mig att fixa till mig innan jag skulle sticka till bussen, men jag är ju Malin Andersson och jag klarar ju det mesta, dvs att bli snygg på några minuter är nemas problemas.
Vi bakade kanongoda kanel/vanilj bullar och gjorde även en sjukt god kladdis när vi ändå var i farten. 
Efter allt bakande och väldigt intressant TV tittande på tv4 Fakta om tornados, drog jag hem och stressade vidare. In i duschen dirr,slängde i mig lite mat och fixade frippan o sminket och sen bussen till Jocke aka my boyfriend!
Hos Jocke var det en så kallad polackafest, dvs bara groggar o shottar. Jag tog de lungt med typ två glas vin, men efter jacuzzibad ändrade jag tydligen mig. Drack en grogg o den gick rakt upp i skallen! Efter körtelfebern tåler jag no alcohol what so ever!
sen blev jag buren av Jocke till frysen för att hämta lite billys panpizzor, som vi sedan satt i en ring på golvet framör micron och åt.
Efter en massa om o men kom alla i säng vid typ 4.

På lördagen blev det städning, eller ja, jocke dammsugade och moppade, och jag tog mig en dusch :P
Sen hjälpte jag jocke att skaffa blogg. Jockekronberg.blogg.se!
Drog hem till Max på eftermiddagen och kollade fotboll och film med allihopa. Jag va nog inget kul sällskap. Mådde som ett rövhål! men de försvann när jag fick lite mat i magen!
Drog hem till jocke igen vid 23. Han somna direkt och jag va sjukt trött men jag har ju världens sömnproblem, så låg vaken o lyssnade på honom när han snackar i sömnen som vanligt!

Söndag morgon: myspys och nyköpta bullar till frulle. Tänkte ta bussen hem men man har ju en schysst pojkvän så fick skjuts :)
Ingen hemma när jag kom hem, asskönt! hade nycklar den här gången som tur va!

Nä nu e det farsdag o det ska firas med en kaka!!
See yaa bitches!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0