pallar inte rubrik

Stack hem till jocke igår kväll, käkade gott o glodde tv. Sen kom alla andra och efter ett tag började vi blir lite uttråkade och rastlösa. Så nån kom med idén att vi skulle ut och gå, så det gjorde vi. Typ -8 grader och mina ben va så kalla så det stack i dom, som tusen nålar.
Stack tillbaka till jocke och hämtade bilen och körde sen iväg och slirade runder på isen. Luften gick ur ena däcket så det var bara ut och byta. 
Sen blev det mys och film och delicatobollar. 

Vaknade hos jocke och käkade en bränd toast till frulle, men den va god ändå. Johannes kom och hämtade oss och så drog vi till Väla en snabbis. Var inne på Toys "r" us, leksaker är fan kul. Vill ha en bilbana, hade en för längesen och den saknar jag nu :P
Blev en burgare på BK och sen hem till jocke där han och Johannes slog in väldigt fina julklappar ;)

Sitter här hemma nu och är äckligt trött. Skulle dratt ut egentligen men jag pallar inte, får ändå inte dricka nu när jag går på penicillin. Men men, jag brukar bli uttråkad fram mot kvällen så jag ändrar mig säkert, just nu skulle jag dock kunna somna dirr, men vi får se vad som händer. Kladdkaka, Pirates of the caribbean och en het Johnny Depp sitter inte heller helt fel såhär en lördagkväll ;)

Jocke ♥

Got something to say?
Postat av: MP!

awwww jockis o du är så sweeta :D

2009-12-20 @ 01:03:56
URL: http://malinpaulsson.blogspot.com

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0