I´m so gooood!

Jag har börjat med att ta en promenad varje dag, iförsig bara gjort det i två dara, men ändå. Känner mig riktigt duktig och hoppas att jag håller mig så här duktig, ptjaa, typ hela livet ut hade ju varit bra!

Imon blir det först solning med Malin. Ska gå hela vägen upp för långvinkelsbacken, vilket inte ska bli lika kul, men men, får bli min promenad för dagen.
Sen blir det Hej då fika för Paui som drar till Sälen på torsdag och är borta i sex månader!!!
GONNA MISS YOU BIATCH!
 


Got something to say?
Postat av: paulina

jag kommer sakna dig som fan också!! du måste komma upp och hälsa på, sen har vi ju båda msn (sådana nördar som vi är) då får vi webcama och så :D

2009-12-01 @ 22:30:48

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0