good night

Kom hem från Jocke för typ 1 timme sen. Även om det är tusen gånger mysigare att sova hos honom så kände jag ändå att jag pallar inte ligga vaken tre nätter i rad, så tog bussen hem. Tänkte att det inte skulle va en kotte på bussen så man kunde halvsova lite, men nää där va sjukt mycket folk, så ringde syrran istället som satt i bilen påväg upp till Sälen, vilket jag helt hade glömt bort. Sprang nästan hela vägen hem från busshållplatsen, var rikitgt rädd att jag skulle bli överfallen eller nått!

Vaknade hos jocke i morse och vi gjorde lite makaroner och köttbullar till frukost/lunch. På kvällen kom alla andra och vi spelade Helsinborg monopol, sen glodde alla film i sängen.

Och fredagen, blev utgång ändå. Gjorde bara av med 50 kr, billigt och bra. Blev bjuden på alldeles för mycket och allt jag har att säga är att jag mådde som en jävla röv på lördagen. Är även helt öm på rumpan för jag halkade på en isfläck när jag gick ur taxin hemma hos jocke, så där låg jag på marken och garvade för mig själv!!

Peace out and good night!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0