fucking cold!

Fy fan va kallt det är idag! satt o frös röven av mig på busshållplatsen påväg till Fanny, att bussen sen va en kvart försenad gjorde ju inte saken bättre. Bakade snickerskaka, som btw är tusen gånger godare än vanligt snickers, och glodde sex and the city filmen. Frös röven av mig lite till när jag skulle hem för bussen va en kvart sen igen, blev sjukt irriterad!

Hade en riktigt läskig dröm inatt. Drömde att jag va tillsamans med Vigge?!, men jag gjorde slut o han blev skitförbannad. Så han förföljde mig och skulle våldta mig, sen så skjöt han mig i höften, tack för den!
När jag vaknade så var jag livrädd för Vigge och mitt hjärta bankade så hårt så det känndes som det skulle hoppa ut!!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0