efterbliven

Fan va jag hatar mig själv ibland! Har gått och tänkt ett tag på att byta hårfärg, fast att jag vet att jag inte alls trivs som brunett. Men så igår så gick jag in på kicks och så stod hårfärgen rakt framför mig, och det var extrapirs till på köpet, I couldn´t resist!!! Så jag köpte skiten och drog hem och fixade håret. Såg ganska bra ut igårkväll, eller så inbillade jag bara mig det, för nu ser det förjävligt ut! Lite blont, lite brunt och jag tycker det ser lite grönt ut också, INTE okej! Sticker in till stan snart och köper lite slingor, vet i fan hur detta kommer sluta, blir väl till att jag rakar av allt hår, hade varit ganska skönt faktiskt!!!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0