Fuck you telenor

Jag har haft en väldigt bra helg. Drog hem till Jocke på fredagen och glodde idol och hade det mysigt. Snodde hans bil på morgonen och stack hem och sov från 11-14,30, riktigt skönt! Körde tillbaka till honom på kvällen. Provade även hans spikmatta innan jag skulle sova, för att se om den kunde hjälpa mig att somna, men pallade bara ligga på den i fem minuter, sen blev jag för rastlös, så det hjälpte inte så mycket.
På sönadgen bar det av till Martin för lite julbak, lussissar och peppisar. Blev bjudna på god mat och hade det trevlig. Sen hem till världens bästa pojkvän igen!

Efter alldeles för lite sömn i helgen så hade jag planerat att sova ut ordentligt idag. Men nää, då vaknar jag av att mobilen ringer en signal och jag vaknar direkt. Hade en asbra dröm om att jag var på kräftskiva. Gick och bar på ett fat med kräftor och när mobilen ringde så blev jag livrädd och tappade hela fatet, belv skitsur i drömen för att fatet gick sönder och skitsur i verkligeheten för att jag vaknade. Jävla Telenor som ska ringa en klockan halv nio. Kanonbra start på dagen helt enkelt!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0