Bra slut på en kass helg!

Har haft en riktigt rövig helg! fick som sagt urinvägsinfektion på fredagen o va trött som ett as, så jag o mimmi hade myskväll med idol och flickan som lekte med elden.
På lördagen va jag mest förbannad hela dagen och kvällen och ville inte göra ettt piss. Lite julklappsshopping hann jag dock med!
Och ikväll har jag hängt hos Jocke all night. Var ute och gick en runda, eller ja, jag o Fanny gick tillsammans o killarna gick typ 20 meter bakom. Missade två bussar när jag skulle hem, bra malin!
Helgen slutade jävligt mycke bättre än den började iallfall!



Got something to say?
Postat av: Anonym

Tur du har mig :D haha!

2009-12-07 @ 18:28:48
URL: http://fanzie.blogg.se/

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0