2009

Nu sitter jag här och är lite smått uttråkad och tänkte att jag lika gärna kan göra som alla andra bloggar och gå igenom vad som har hänt under år 2009! säkert glömt en jävla massa, men skit i det!

Januari. Andra terminen i trean började och det ända man kunde tänka på var att det inte alls var långt kvar till studenten!

Februari: Fanny och Hanna hade sin maskeradfest som var riktigt lyckad och det var då jag träffade Jocke för första gången!

Mars:
Drog på praktik i stockholm på nån militärskola men Hanna, Sandra och Goran. ville verkligen inte alls åka dit menn jag hade faktiskt ganska kul ändå.

April:
 Ja va fan hände i april, pluggade föe lite och hade inte alls börjat med mitt projektarbete, men jag kände ingen panik över det.

Maj
: Firade Malins och min 19 årsdag hos Malin med pizza och massa kakor. Sov där och blev väckt av att Malin och Paui hoppade på mig och sjöng så vackert, sen blev det pankisar o smoothie till frulle. 
Dagen som vi hade väntat på i flera månader kom äntligen och vi drog till Costa brava. Sjukaste resan ever. Hade rikitgt jävla roligt hela veckan. Ett minne för livet! Två dagar senare var det das för balen, blåsigt som fan men det var en riktigt rolig kväll!

Juni
. Studenten som man hade längtat efter i hela sitt liv kom och var över lika fort igen.Men det var verkligen den bästa dagen i mitt liv! Skrek mig hes och festade till halv nio på morgonen. Massa skratt och tårar. Fick mina betyg och bölade som en unge för att jag fick IG i mitt jävla projektarbete.
Tog ändå priset när jag trodde att frukosten kostade 10 kr på Marina plaza!
Familjen drog till Mallorca och jag hade en jävligt najs vecka hemma själv. Fint väder hela den veckan och hängde på gröningen varje dag. Många skratt när alla tjejer spoonade i mina föräldrars säng.Skulle hämta familje igen men körde ju såklart helt vilse påväg till Sturup, fick lite panik, men kom till slut på rätt väg.
Firade midsommar i Falkenberg. Natten innan midsommar fick jag en gråt/ångest/dödslängtan/call it whatever you want attack, och Paulina fick agera psykolog, vilket hon dock gjorde väldigt bra!

Juli:
väldigt mycke hängande på d♥cken hela sommare. Efter en utekväll drog Fanny och jag drog till Råå strand där killarna var och satt där till 5 på morgonen och såg soluppgången. Fick även ett efterlängtat sommarjobb på lasses rökeri. Jobbade dock bara 24 timmar på hela sommaren, knappt lönt ju!

Augusti
: Stack till Malmä och såg The sounds med Fanny. Drog även till ven med familjen frodlund, Glömde
solskyddsfaktorn och såg ut som en kräfta när jag kom hem. fanny fixade överaskning i Malmö som var att vi skulle bli fotade, hade sjukt kul.

September.
Paui fyllde nitton och hade en sjuktkul naken kräftskiva. Jag och Jocke blev tillsammas den andra september <3
Annars var semptember en jävligt fittig månad, åkte på svinkoppor, körtelfeber, urinvägsinfektion och svinkoppor igen.

Oktober
: Hade fortfarande körtelfeber och var tvungen att läggas in på sjukhuset. Eftersom dte var fullt i alla rum fick jag ligga på gyn- avdelningen, delade rum med världens gulligaste danska tant i knallrosa mjukiskläder. Mådde som en röv hela månaden och hade hellre velat dö!
Jocke fyllde år och hade fördelsedagsfest och jag o fanny söp till det och tog ett naken bad i jacuzzin.  

November
: Blev en sväng till Ullared med syrran och sen inom Göteborg. Fått x antal damputbrott på den jävla arbetsförmedlingen för att det tar en jävla tid att få mina pengar.

December
: Fick urinvägsinfektion två gånger på mindre än två veckor, kanonkul!. Pauli och Malin drog till sälen, känns lite tomt
här hemma. Julafton och allt sånt var skitbra.

Riktigt bra år har detta varit, studenten, costa, balen, vänner, fester, jocke♥
Hade ju varit ännu bättre om jag hade hittat mig ett jobb och sluppit varit sjuk, men av fan ska man göra?


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0